Pages

Saturday, February 23, 2013

Pariis !

1. päev

No juba enne Pariisi reisi olin veidike haige... või noh hääl oli selline mõnus kärisev. Bussi peale jõudes avastasin, et ma pole ainuke, kes mitte oma parimas vormis on :/ Ma arvan, et reisi lõpuks olid peaaegu kõik haiged.

Kõige pealt külastasime Pariisis Sacre-Coeuri :) Seal lähedal käisime Saara ja Carmeniga söömas kohas, kuhu seintele oli kleebitud erinevaid rahatähti, meie asusime agaralt otsime eesti kroone. Ja me isegi leidsime :D 25-, 10- ja 5-kroonise :) Pärast käisime veel thrift-shoppingul(ehk mööda kaltsukaid tuuslamas) Kõige lahedam oli see, et ühes thrift shopis tuli raadiost Macklemore'i Thrift Shop :D Oi kuis saime kaasa laulda :D
Moulin Rouge'i juures käisime ka ära. Muidugi see veski meid nii väga ei huvitanudki, kui see puhur, mis seal ees asetses :P astud peale ja tuul tuleb alt :D


Meiega kaasas oli üks vabatahtlik, kes käis Kanadas ja oli samas peres ühe eestlasega, kes Eestiski vabatahtlik on :D Haha ja küll see belglane alles oskas eesti keelseid roppusi :D
Õhtul toas, koos Carmeni ja Saaraga tekitasime väikse patriootliku atmosfääri ja kuulasime eesti muusikat :D

Mul kahjuks esimesest päevast pilte pole, sest vana loll nagu ma juba olen, unustasin oma fotoka hotelli... :) (See üks pilt on facebookist leitud.) Noh ega ma mingitest vaatamisväärsustest ka väga pilte teinud... ikka endast ja teistest juu :D

2. päev

Sel päeval külastasime suurt ooperit ja isegi seest nägime ära. Saal on seal ikka võrratult suur :) Pärast seda oli "shopping" Galeries Lafayette'is... No kus seal ostlemisega tegeda saaks?? Ainult guccid ja versace'id igal pool :D No ühe H&M'i leidsime ka pärast :) Pärast seda läksime vahakujude muuseumisse. See oli tore, aga minu arvates Londoni oma on ikka kõvasti parem.

1.pilt - Mina ja mu lemmikmees Omar Sy(pluss tõestus empsile, et ma kandsin mütsi...isegi siseruumides :P) Järgmised kaks pilti näide, et me Aureliaga pole just kõige normaalsemad väljakukkunud :D

Hiljem läksime Eiffeli torni juurde. Kus seal läks alles pildistamiseks.

tore photoshoot oli :)

Pärast läksime Seine'i peale paadiga sõitma ja siis külastasime Eiffeli torni, kui väljas oli pime. Saime tuledes Pariisi näha :)

3. päev

Külastasime Cité saart, mingit kanalisatsiooni muuseumi(veider...) Ja Champs-Élyséed. Seal anti ka shoppingu võimalus, aga noh jah pole just mõttet kõige kallimatesse poodidesse isegi vaadata, kui sul raha pole. Läksime hoopis ja ostsime makroone :) Sõin oma esimesed makroonid Pariisis... oeh ja need olid veel pm linna parimast kohast ostetud kah. Kallid, aga need olid seda väärt. FOODGASM ;)Õhtul läksime kõikide vahetusõpilastega hosteli kõrvale restorani :) Väärt õhtu :D


Jah me oleme veidrad, aga see ongi see, mis meid lahedaks teeb(vähemalt mulle meeldib seda mõelda :D)

4. päev ehk Valentini päev Pariisis

Külastasime Louvre'it, mingit Palais'd, kus kuulasime mingit rotiloengut(väga veider) ja planetaariumis olime ka, aga seal magasid kõik...isegi meie ekskursiooni juhid :P

Eelmisel päeval oli üks mehhiklane mult küsinud, kas ma tahaks tema valentin olla. No ma arvasin, et ta teeb nalja ja vastasin, et muidugi tahan. Valentini päeva õhtul istusime tüdrukute ja Gregiga hiina restoranis. Järsku olid kõik ülejäänud vahetusõpilased resto ukse taga. Siis sadas sisse 3 latiinot, üks filmis, teine tegi pilte ja kolmas oli minu mehhiklasest valentin, kes tõi mulle roosi... Vot see oli suur üllatus. See valentini päev jääb igaveseks meelde :)


Õhtul oli etendus. Ühele mehele anti teemad ning ta laulis mõne kuulsa viisi järgi kohe midagi kokku :) Hästi tore oli. Noh huvitav oli ka see, et Greg hakkas keset etendust oksele. Muidugi mitte sellepärast, et see mees oleks nii halvasti laulnud, aga kõhugripp oli liikvele läinud. Öösel tuli neid haigeid veel juurdegi.

5. päev

Noh kõik olid pm haiged. Need, kes natukenegi liigutada jõudsid, läksid Tour Montparnasse'i otsa imekena vaadet vaatama ning natukene Luxemburi aedadesse jalutama. Lõpuks oligi kojusõit. Kõik magasid. :D

Tegelikult oli väga lahe reis. Vahetusõpilased on lihtsalt parim seltskond üldse... isegi siis kui nad haiged on :)

Ma arvan, et see postitus on kõige pikem mu blogis. No päris kindlasti :D Loodan, et saite kena ülevaate. 4 kuu pärast olen kodus. Loodan, et jaksate ära kannatada :)

Kallid!

1 comment: