Pages

Monday, August 20, 2012

Viimane päev Eestis

Homme juba minek, ei suuda ikka veel uskuda.

Täna oli lihtsalt suppppper päev. Kõige pealt oli vanaema ja vanaisa juures kogunemine terve perega. Sõime kõvasti, rääkisime juttu, tegime ohtralt perepilte. Vanaema muidu tegi ekstra minu jaoks täidetud paprikaid...mu lemmik :D Väga tore oli...lihtsalt pole sõnu.

Noh siis Anett helistas ja ütles, et ta tuleb Piritale korraks, et mu kink ikka täna üle anda. Ma olin nõus. Jõudsin siis koju ja Anett helistas, et ootab mind hotelli juures, mina mitte midagi arvamata läksin sinna, kõndisime siis ranna poole ja näen seal inimesi, aga ma ei kahtlustanud midagi, sest seal alati istuvad inimesed. Lähemale jõudes nägin oma sõpru, kes olid mulle head aega ütlema tulnud :D:D:D Ma olin sõnatu! Kõik tulid kallistama, meil oli seal päris suur pundar :) Kohale olid tulnud Anett, Eva, Claudia, Steven, Sigrit, Erki, Erki tšikk Krista ja veel üks poiss, kellel oli kentsakas hüüdnimi :D Lihtsalt nii nunnu. Rannas oli pandud pikniku lina, kus oli krõpse, NUTELLAT, juua ja Mesikäpa Dops( just valge täidisega, mis maitsevad mulle rohkem). Sõime seal ja rääkisme juttu, nii lõbus oli. Vahepeal jooksin koju oma mälestuste raamatut tooma, kuhu kõik kirjutasid :)
MUL ON IKKA NII LAHEDAD SÕBRAD !!!
Noh siis tuli aeg minekule sättida ja enamus lubasid lennujaama ka saatma tulla :)

Praegu on kohver enamvähem koos. Üldse pole tunnet, et nüüd lähengi 11 kuuks ära, pigem on tunne, et minek võistlusreisile ja paari päeva pärast tagasi. Ei tea kuna kohale jõuab, et alles juulis näen jälle oma siinseid sõpru.

Järgmine postitus juba Belgiast!

xx Hanna

No comments:

Post a Comment