Pages

Monday, August 27, 2012

YFU orientatsioon Liège'is

Liège'is toimus 4-päevane orientatsioon, kuhu tulid kõik Belgiasse sõitnud vahetusõpilased kokku. Neid oli 30 ning erinevatest paikadest üle Maa :) Eestist, Soomest, Norrast, Leedust, Šveitsist, Saksamaalt, Mehhikost, Ecuadorist, Venezuelast, USAst. Hästi tore oli, sest sai rääkida nii paljude erinevate inimestega nende kultuurist ja poliitikast jne. Sai kõvasti rääkida elust Eestis ja inimestest siin :)
Kuna siin on lahja alkoholi piir 16, siis õhtuti ostsime head Belgia õlut ning nautisime seltskonda :D Üks õhtu käisime ka pubis, kus YFU vabatahtlikud jõid koos meiega ja soovitasid isegi jooke. See oli väga imelik, sest Eestis seda ei juhtuks :) Muidugi õpetasime Saara ja Carmeniga teistele Big Fat Pony't ja see sai kõigi lemmikuks :D

Igatahes see 4 päeva olid superägedad, kuu pärast külastame vahetusõpilastega Walibi'd, mis on suur lõbustuspark Brüsseli lähedal. Muidugi me reisime ka nendega. Nt novembri lõpus lähme Saksamaale Kölni Jõulumarssi vaatama ja veebruaris on reis Pariisi. Can't wait :) See seltskond on siin nii tore :D
Šveitsist Michelle ja Elia, Usast Greg ja muidugi Carmen :)
Nagu näha...lõbus oli :D
Lemmikpilt Carmenist

Mõningatest erinevustest ka Belgias. Siin nad määrivad võid igale poole. Nt saiale pannakse võid, siis moosi. Mu hostvend paneb võid ja Nutellat, mis tundub nii imelik, sest Nutella üksinda on juba paras või :) Sees käiakse välisjalatsites, aga noh ma jooksen tihtipeale ikka sokkide väel ringi :D Minu peres on veel see teistsugune, et mustapesukast on pigem vannitoa kaunistus, sinna sisse asju ei panda :) Must pesu pannakse vannitoa põrandale.

Järgmine nädal tuleb tihe. Mul on vaja teha elamisluba, pangakaart ning bussikaart ja kooli minna, et direktoriga kohtuda. Homme lähme Antoine'i, ta tüdruku Laura ja Laura sõbrannaga Brüsseli lähedale veekeskusesse. Tõotab tulla huvitav nädal :)
Te ei kujuta ette kui mõnus tunne on öelda eestikeelseid halbu sõnu siin, sest keegi ei saa aru :) Nii, et kui vajan ennast välja elada, siis keegi ei kannata :D
Lõpetuseks vaade mu toa aknast

Bisous(põsemusid)
Hanna

1 comment:

  1. Minu nimi on Lilian N. See on väga rõõmus päev minu elus, kuna Dr.saguru on mulle osutanud abi, aidates mul oma endist abikaasat oma võlu- ja armastusloitsuga tagasi saada. Ma olin abielus 6 aastat ja see oli nii kohutav, sest mu mees tõesti pettis mind ja otsis lahutust, kuid kui ma leidsin Internetis Dr.saguru meili selle kohta, kuidas ta on aidanud nii paljudel inimestel endist naist tagasi saada. ja aidata suhteid parandada.ja muuta inimesed oma suhtes õnnelikuks. selgitasin talle oma olukorda ja otsisin siis tema abi, kuid minu üllatuseks ütles ta mulle, et aitab mind minu juhtumiga ja siin ma nüüd tähistan, sest mu mees on lõplikult muutunud. Ta tahab alati minu kõrval olla ja ei saa ilma minu kingituseta midagi teha. Ma tõesti naudin oma abielu, milline suurepärane pidu. Ma jätkan Internetis tunnistamist, sest Dr.saguru on tõeline loitsumees. KAS VAJAD ABI, SIIS VÕTKE KOHE ÜHENDUST ARSTI SAGURUGA EMILIIDI KASUTA: drsagurusolutions@gmail.com või WhatsApp +12098373537 Ta on ainus vastus teie probleemile ja paneb teid oma suhtes õnnelikuna tundma.
    1 ARMASTUSLOITS
    2 WIN EX TAGASI
    3 EMAKA VILJAD
    4 EDENDAMISE LOIITUS
    5 KAITSELOITS
    6 ÄRILOITS
    7 HEA TÖÖ LOIITUS
    8 LOOSILOITS ja KOHTUJUHTU LOITS.

    ReplyDelete