Pages

Sunday, September 2, 2012

Salut!

Hetkel eluke veereb, hakkan varsti juba aru saama, et see siin on nüüd minu kodu järgmiseks õppeaastaks. Nats olen kurb ka, kui igav hakkab ja Eesti mõttesse tuleb, aga enamus ajast ikka rõõmus :)

Nii elamisluba pole saanud, sest politsei peab tulema siia ja kontrollima, kas ma elan ikka hästi (veider), aga kuna mingi ametnik on puhkusel, siis ei tea, kuna see elamisluba saadakse. Kohalikku pangakaarti pole ka saanud, sest selleks on vaja elamisluba vms. Õnneks pole väga hull, raha veel jätkub :P

Käisin ka direktoriga kohtumas. Muhe mees. Rääkis, et mingi aasta oli Venemaalt vahetusõpilane nende koolis ja kinkis talle suure Venemaa lipu. Dire isegi otsis selle ekstra oma kapist välja ja näitas mulle. Vihjas, et ma talle Eesti lipu ka kingiks. Hostvanemad ka ütlesid, et ma laseks emal saata, sest siis ma oleks kohe direktori lemmikõpilaste nimekirjas :) Talveriietega peakski meie riigi lipuke saabuma.

Veepargis käisin ka ära. Tore oli. Arvasin, et suurem on, midagi Jurmala taolist, aga nats väiksem. Tegelt ei saa kurta, lõbus oli :D Ostsime Antoine'i ja Lauraga süüa kohapealt ja müüja sai aru, et ma välismaalane ja Eestist kuuldes ütles:"Aaa Vilnius!" Jap muidugi sai selgeks tehtud, et ei, ikka Tallinn, aga mõtlema pani küll, et Eesti pole ju Belgiast nii kaugel.

Kui me rongiga Aqualibi poole sõitsime, siis Laura andis mulle ühe kohaliku võimlemisajakirja(Ta ise teeb muidu sportvõimlemist). Seal oli ka iluvõimlemisest nats juttu. Ja mis ma näen, pilt kahest iluvõimlejast Miss Valentine'i plakati taustal. No Eesti on ikka igal pool. Proovi palju proovid, aga lahti ei saa :D

Homme kooli! Ma nii ootan...uued inimesed, uued tutvused, uus kool, oeh kõik uus :D Homme on tegelt aint paaritunnine tutvumispäev uutele õpilastele ja teisipäeval alles algab kool. Jeee! Endale tundun ka hetkel suht nerd, aga no, mis teha :D Sellega lõpetangi. Millalgi kirjutan koolielust :)

Bisous
Hanna

No comments:

Post a Comment