Pages

Sunday, September 9, 2012

Kool

Nüüd ma olen koolis mõnda aega käinud ja saan sellest natuke rääkida :) Aga jah...kool on äge ;D

Kõige lahedam fakt kooli juures on see, et siin on kolmapäevad alati poolikud ehk kõigil on ainult 4 tundi ja põhimõtteliselt 11:50 võid koju minna :) Pluss mul on kolmapäeval kaks esimest tundi kehalised ja siis prantsuse keel ja füüsika. Ainult 2 klassis olevat tundi....heaven :)

See on täiesti normaalne kui sul on keset päeva vabad tunnid. Esmaspäeval on mul viimane tund vaba, teisipäeval 6.tund ja neljapäeval 3. ja 4. tund :) Iga päev on 8 tundi. Üks tund kestab 50 min. Kaks tundi järjest, 10 minutiline vahetund, jälle kaks tundi järjest, 50 minutiline söögivahetund, jälle kaks tundi järjest, 10 minutiline paus ja kaks tundi ja kojuuu :)

Kuna neljapäeviti on 3. ja 4. tund vabad ning peale 4. tundi on söögikas, siis pm 2 ja pool tundi vabadust keset päeva. Need vabad tunnid on mõeldud muidu selleks, et sa lähed õpperuumi(siuke suur ruum kaheseid pinke täis) ja teed koduseid ülesandeid. Igal ühel on aasta lõpuni üks koht seal. Minul on D12 droite :) Iga kord kui ma seal olen, on mul tunne nagu asuks Sigatüükas. Naljakas :)

Söögivahetunnis võib väljas käia(siis kui sa oled 5. või 6. klassi õpilane). Kuna ma 5. siis vahepeal lähen ostan võileiba. Friikaid saab ka minna sööma. Pm igale poole saad minna 50 min jooksul kas või shoppama.

Kool on suur, palju suurem kui TPL. Kui vahetund algab, siis saad ikka aru kui palju inimesi siin koolis on. Peale sinu on siin veel umbes tuhat 14-18-aastast õpilast. Erinevaid rasse ka.

Vihikuid siin ei kasutata, sul on mapp, kus vahel kõigi tundide lehed. Kirjutamiseks on A4-d. Õpikud on ka ainult mõnes aines, rohkem antakse koopiaid raamatust jne. Suht mugav tegelt. Õpilaspäevik on A4 suuruses ja seal sa pead täitma ka seda, mida tunnis tehti. Hiljem need vist korjatakse ära ja vaadatakse...kentsakas.

Klassis toimus klassivanema valimine...ma sain neli häält :D:D Päris populaarne või mis ? :) Okei tegelt hääletajateks oli Mathieu ja ta kamp. Mathieu on klassikloun vms, tore poiss.

See nädalavahetus käisin Luxemburis järve ääres. Siin nii soe, ma pean poodi õhemaid riideid ostma minema, sest kohvrit pakkides valmistusin ikka sügiseks. Ma käisin isegi ujumas...vesi oli suht külm, aga värskendav ikka :)

Laura :)



Kalli kalli kõigile
Hanna

No comments:

Post a Comment