Pages

Sunday, October 21, 2012

2 KUUD

No aeg läheb ikka tõsiselt kiiresti siin :D Juba kaks kuud...kaheksa jäänud :)
Muidugi ma igatsen kõiki, aga samas nüüd ma olen hakkand mõtlema, et kui ma praegu peaks lahkuma, siis ma jääks siinseid inimesi ka väga igatsema :( Ma arvan, et kui 8 kuu pärast peabki lahkuma, siis on väga segased tunded sees... Aga sellele ei pea veel mõtlema.

Muidu läheb hästi...ilmad on veidrad. Praegu 20 kraadi. Tavaliselt on nii, et hommikul jube külm, panen soojema jaki selga, päeva peale läheb nii soojaks, et ei tea mitte mida selle jakiga nüüd teha :D

Reedel saame tunnistused :) Sciences ehk reaalained saan 10/20. Õpetaja ütles, et see ülihea mu kohta :D Inkas olen muidugi klassiparim. Teisi aineid veel ei tea...ei taha ka eriti. Aga õpetajad ütlevad, et ma väga tubli, aga jah teistega veel sammu ei jõua pidada. Hostisa ütles, et ta on kindel, et kui keel oleks korras, siis ma oleks igas aines üks tugevamaid :D Nii nunnu :D Üks päev sain füüsika kodusetöö eest 9/10. Te ei tea kui õnnelik ma olin...tahtsin emmele helistada, aga jah pärast unustasin ära. Aga emme kui sa seda nüüd loed, siis tea, et sa olid esimene, kellele ma seda uudist tahtsin teatada :D

Eile oli YFU kokkusaamine...nii mõnus oli eesti keelt rääkida Saara ja Carmeniga :D Üldse kõiki oli nii tore näha :D Nädala pärast on vaheaeg ja me kavatseme eestlastega päeva Brüsselis veeta. Tõotab tulla lahe.

Praegu rohkem ei kirjuta, juba väsind :)
Pilte lisan ka üks päev YFU orientatsioonist:D

Musid
Hanna

2 comments:

  1. "Aga emme kui sa seda nüüd loed, siis tea, et sa olid esimene, kellele ma seda uudist tahtsin teatada :D"
    - see on NII NUNNU! Out of words ...

    Kallisid Sulle!

    ReplyDelete
  2. Hehe :D :D Kallid Sulle ka Sikukene :D

    ReplyDelete