Pages

Wednesday, October 10, 2012

Sup'

Mõtlesin, et kirjutan jälle midagi blogisse, mida olen varem unustanud kirjutada või mis nüüd viimasel ajal juhtunud on.

Mu koolis käib veel üks YFUga tulnud tüdruk Šveitsist (Aurelia) ja me oleme päris lähedasteks saanud. Iga päev vahetundidel proovime kokku saada. Muidugi ma olen talle Eestist kõvasti rääkinud ja nüüd ta on Ewert and The Two Dragons'i fänn :) No lihtsalt nii sisse võetud nende muusikast :D Ma tunnen end nii uhkena, et nüüd jälle rohkem inimesi teab nendest(tänu mulle :D). Noh ma olen talle natuke eesti keelt ka õpetanud ja ta mulle vastu nats saksa keelt. Aurelia tunneb juba numbreid ühets kuueni :P, „kurat“ ja „hämab ära“. Viimase üle olen eriti uhke, vähemalt kellegagi saab siin seda väljendit kasutada...prantsuskeeles sellist lihtsalt pole(vähemalt pole kuulnud) ja ma tunnen täitsa puudust sellest :/

Võrkpallis on juba üks vigastus olnud...pöial läks tagurpidi. No mitte hullult, aga valus oli ikka.

Tegelt juba mingi nädal või kaks tagasi jõudis pakk Eestist kohale. Oi kui õnnelik ma olin, siuke tunne oli nagu jõuluvana oleks käinud. Lemmikasjad hetkel värvilised villased sokid :D Koos riietega oli muidugi seal palju kommi ja šokolaadi. Saladuskatte all võin öelda, et nii Belgia kui Eesti šokolaad on hea, aga ma ei tea, Eesti oma on ikka rohkem südames...ja see pole nii magus :)

Mul on juba kõvasti sõpru ja tutvusi ka tekkinud(ma pole viitsind hetkel selle sõbra postitusega tegeleda, kus kõiki lähedasemaid tutvustan) Juba kolmele tüdrukule olen lubanud, et lähen nendega shoppama...ma pean raha kõrvale panema. Juba alustasin vaikselt :)

Huvitavatest juhtumistest nii palju, et üks päev käisin koolis ringi ja ütlesin, et mul on nohu ja ma ei saa tolmuimejaga imeda...muidugi ma tahtsin öelda hingata, aga keegi ei parandanud mind kuni päeva lõpus üks võrkpalli tüdruk raatsis ikka öelda. Nimelt aspirer(tolmuimejaga imema) ja respirer(hingama) on üsna sarnased :D

Üks päev üks poiss küsis mult:“ Oo sa oled Eestist! Kas sa Kaia Kanepit tead?“ See oli nii lahe...cool, et keegi ikka meie tennisisti teab :D

Täna eksisin klassiga...nats veider oli. Mu klassis käib üks poiss, kellele meeldib väga trollida, vahel ma ei saa arugi, kas see nüüd on tõde, mis ta räägib või mitte. Eniveis peale prantsat oli füüsika ja ma kõndisin tema järel klassi poole, aga ta kõndis meie klassist mööda ühe teise ukse juurde ja jäi seal oma sõbraga juttu puhuma, mina tähtsa näoga kõnnin klassi sisse, kõik vaatavad imelikult, et mis see tüdruk siin teeb. Nojah ma seisin seal lolli näoga üks pool minutit ja siis jõudis kohale. Klassist väljudes klassivend muidugi naeris oma sõbraga, aga jah ma naersin ka :D Naljakas oli...pluss vahetusõpilane peab oskama enda üle naerda ja seda ma õnneks oskan :)

Tänaseks kõik :) Proovin siis üks kord oma selle sõbra postituse ka teha ja veel mul tuli mõte teha üks postitus „Mis on minu arvates parem Eestis ja mis Belgias“.

Kohtumiseni
Xx Hanna

No comments:

Post a Comment