Pages

Sunday, January 20, 2013

Hei hei :)

Mõtlesin, et kirjutan nats kehalise tundidest. Minu jaoks on need Eesti omadest ikka erinevad. Poistel ja tüdrukutel on eraldi(see on sama), kõik peavad kandma kooli T-särke, tunnis ei mängita tavalisi mänge nagu jalka või saalihoki... eelmisel trimestril oli lauatennis ja võimlemine, praegu on frisbee(lendavtaldrik) ja pesapall :) Paljud tegid suuri silmi, kui ma ütlesin, et pole elusees pesapalli mänginud.


lauatennis

võimlemine



frisbee

Pesapallist pilte pole hetkel. Aga mängimine käib saalis ja tennisepalliga :)

Meil ka jälle lumi maas, mina olen ülirahul, aga enamus inimesi siin lund nii väga ei armasta -.- aga las ta olla. Seniks teile pildike minust, lumest ja mu kodulinna sildist :P


Kalli kalli
Hanna

No comments:

Post a Comment