Pages

Saturday, January 5, 2013

Head uut aastat !

Vahepeal on elu muutunud. Mulle väga kallist inimest enam pole, nimelt minu pirukavanaema. Oleks äärepealt Eestisse tagasi tulnud, kuid otsustasime, et see pole ikka hea mõtte. Pärast veel raskem Belgiasse tagasi pöörduda. Õnneks mul on nii palju häid sõpru, kes mind toetavad ja muidugi skypimine perega aitab alati :)

Üks päev käisime Valerie'ga matkamas. Suht sopane oli, aga kui mäe otsa jõudsime, siis oli vaade ülim ja taevas ka super :) Saime kõvasti rääkida, laulda ja naerda :D

pildi peal pole seda vaadet kahjuks väga näha :/

Nii ilusad värvid lihtsalt

30.detsembril käisin mõndade vahetusõpilastega Liège'is. Gerlit oli jube tore üle pika aja näha. Muidugi meil juhtus üks pisike intsident, et ma kadusime ära. No ei leidnud seda rongijaama üles ja pime oli ka juba ja täitsa hirm tuli peale. Üks veider mees andis möödaminnes Gerlile vastu taguotsa laksu ka... No muidugi lõpuks leidsime selle rongijaama ka üles ja igaüks jõudis oma rongile :)

3.jaanuaril käisime Gerliga Antwerpenis. Superpäev :) Lõbu oli laialt :D allahindlused ju hakkasid sellel päeval. Shoppasime, rääkisime, naersime, nautisime kultuuri ka ikka :D Vahepeal otsisime ühte maja ja siis üks veider mees sai aru, et me vajame abi ning noh juhatas meid sinna maja juurde, aga ta oli ikka jube tüütu, küsis nimesid ja kus me elame ja kas meil poisid ka olemas on. Muidugi me valetasime kõige kohta. Ta tahtis veel meile Eestisse külla tulla, aga siis Gerli ütles: "Ei, sa pole meie sõber, me lihtsalt tahtsime teada, kus see maja on. Sa ei pea meiega enam edasi tulema" Jah ta oli meiega terve tee kaasas käinud. Noh siis see jättis meid lõpuks rahule. Siis oli probleem, kuidas shopping streetile tagasi saada. Õnneks selle leidsime kiiresti üles :D Shoppasime edasi, saime ühe Gerli sõbraga kokku, istusime Mäkis. Käisime veel šokolaadipoes, kus sa näed oma silmaga kuidas seda ehtsat Belgia käsitööšoksi siis ikkagi tehakse. Lõhnast juba saime foodgasmi :D Ma siis ostsin ka nats seda EHTSAT šokolaadi(jube kallis ikka) aga noh kui ma selle tükikese ikka suhu panin, siis sain aru, millest ma varem ilma olen jäänud. Lõpuks oli aeg rongile sättida, aga rong jäi mingi 20 min hiljaks ehk ma oleks Brüsselis oma kodurongist ka maha jäänud, nii et me otsustasime Gerliga siis tunnikese veel passida :) Tegime väiksed joogid Starbucksis ja oligi aeg koju minna :) Mina jäin igatahes väga rahule :D Rongis oli veel üks vene perekond ja ma sain kõigest aru, mis nad rääkisid. See tekitas minus rahutunde, sest vahepeal olin juba täitsa mures, et vene keel ununeb siin ikka täitsa ära :)

Musid, kallid teile ja HEAD UUT AASTAT!
Hanna

No comments:

Post a Comment