Pages

Wednesday, May 29, 2013

Niisama elust

Nii kiire on olnud, et ei jaksa üldse blogisse kirjutada. Ma kiiresti kriblan midagi.

YFUga oli aastalõpuseminar. Latiinodega sai salsat tantsitud, kõikide lippudele kirjutatud, räägitud, kuidas hüvasti jätta ja kuidas pärast hakkama saada. Üks Mehhiko poiss on minusse nii armunud, et kinkis mulle oma kõrvaklapid... :D Kahjuks või õnneks ma temast väga huvitatud pole. :P Pole mõtet siit kaugelt maalt endale armastust otsida :)

Üks päev käisime sõbrannadega(Yana, Valérie, Aurelia) metsas jalutamas ja pikniku pidamas. Sellest on päris palju pilte, et ma postitan hoopis neid :)


Kaks välismaalast, kes oskasid mõlemad kaks korda käna käia... teine kord veel filmiti ka -.- :D


tegime ohtrailt pilte, imetlesime 2.maailmasõja pommiauku, jõime lastešampust ja jäime "purju", sõime niisama :D

Tore päev oli.

Nüüd edasi on tulekul MU SÜNNIPÄEV!!! 18!, eksamiperiood, pärast seda suur pidustus, sest kool on läbi. Ja ongi mu vahetusaasta lõpule jõudmas :( Muidugi tuleb veel YES Saksamaal ning juuli alguses jõuangi koju. Ma loodan, et võtan end kokku ja teen veel paar postitust siia. Mul ju nii palju veel näidata ja rääkida.

Seniks tsau!


Minu klass 5GT1

No comments:

Post a Comment