Pages

Wednesday, August 22, 2012

Tervitused siit maalt !

Olengi jõudnud kohale. Ma ei tea, kust alustadagi :D

Ega mul polnud enne lendu tunnetki, et sõidan aastaks kuhugi mujale. Lennujaama jõudes oli mind saatma tulnud päris palju inimesi, mis on nii armas. Seal olid Anett, Brigitte, Sigrit, Diana, Eva, Erki, Steven, Loore, Maria, Liisa ja muidugi mu emme, issi ning Hans. Nii armas lihtsalt :) Check-in tehtud, aga ega me siis Carmeni ja Saaraga kuhugi kiirustanud, me jutustasime seal kõigiga, kallistasime ohtral, meenutasime lahedaid aegu. Mu raamatusse kirjutati juurde. Suur tänu kallile Brigittele, kes mulle selle raamatu tegi :) Mmmmuah. No siis polnud ka mingit tunnet, et neid inimesi järgmised 11 kuud ei näe. Siis läks hüvasti jätmiseks... Paljud nutsid, aga mul ei tulnud pisarakestki, kuid kui nägin, et Steven ja Erki ka pisaraid punnitavad, siis tuli mul ka nutt peale ja issit kallistades veel rohkemgi. Noh siis läksin turvaväravatesse, Anett pildistas mu igat sammu, kuid siis kutsuti Anett ka ühe lennujaama töötaja juurde, et ta enamus pilte ära kustutaks, sest seal oli tagaplaanil näha mingeid turvaväravaid vms. Väga kentsakas asi. No ja kui pagas kontrollitut lehvitasin veel viimast korda ning siis tuli nutt peale, sest ma nägin, kuidas emme lehvitas ja aina väiksemaks jäi ja no siis olid pisarad ikka kõvasti valla. Aga noh õnneks olid kohe Saara ja Carmen ka seal ja me hakkasime Belgiast rääkima. Lend nats hilines, aga see pole hullu. Leidsin lennukilt endale mehe ka :D hehe üks hästi nunnu väike poisike jooksis edasi tagasi mööda vahekäiku ja naeratas mulle iga kord :):):)
Musid, kes saatma tulid
Minu mees :)

Kui lennuk maandus, siis jõudis midagi nagu kohale, et millesse ma ennast küll mässisin. Ärevus oli suur :D See Brüsseli lennujaam on suur, kõndisime ikka kõvasti, jõudsime vetsus isegi ühe vetsupildi teha :P Kui kohvrid käes, läksime siis perega kohtuma. Ma ei leidnud alguses kedagi üles, täitsa imelik oli, aga siis nägin Antoine'i ja lehvitasin talle, hakkasin tema poole minema, kuid jah kohver jäi jalgu ja ma kukkusin kohe hopsti kõigi ees käpuli maha :D:D:D Hea algus, Hanna! :D Noh siis musitasime kõik läbi :) Mu hostpere on nii nunnu :D Sain ka teada, et nad ei räägi üldse inglise keelt, mis samas hea, sest ma pean nendega juba praegu prantsuse keeles rääkima. Vahepeal vaatan lolli näoga otsa :D Sõidsime siis koju, issand kui kena linn Houffalize on. Selline mägine ja pimedas tuledes on see võrratu, kunagi saan pildid ka sellest vaatest :D

Mu kodu on nii nunnu. Minu tuba asub kolmandal korrusel ja see tuba... lihtsalt ülim :D hehe mul võrkiik toas. Siuke, kui tahan siis panen üle toa ja laman seal :) konksud olemas ja puha :) Teate voodipesu pole ka enne nii nunnut näinud :D Benjamin oli kirjutanud enne minekut mulle kirja ja kinkind mulle mu isikliku taskuformaadis prantsuse keelse „Väikese printsi“. Aa ja toas on teleskoop ka, nii et nüüd mu hobiks saab tähevaatlus. Siin ka hästi palju lasteraamatuid, alustangi nende lugemisega ja nii see keel tuleb, tasapisi. Oeh, kuidas tahaks nii rääkida nagu nemad. Õhtusöögil nad räägivad igasugustest teemadest, nii lahe on neid kuulata. Õhtusöögiks oli Belgia rahvusroog...friteeritud karulid :) Igas kodus on fritüür kah :)

Nüüd on juba teine päev siin. Käisime Bastogne'es poes. Vaatasime kooli... see on ülisuur. Terve kompleks, isegi kirik on koolil oma. Veel käisime jalutamas, külastasime hooldekodu, kus hostema töötab ja ta ema elab. Nii nunnu hostvanaema :) Siis käisime veel inimestel külas. Musitatakse ohtralt:D Sain ka koduvõtme ja kohaliku kõnekaardi. Number on väga kahtlane :D Õhtul vaatasime koos Antoine'iga "Friendsi" prantsuse keeles. Nii imelik... :D Aga nüüd üks pilt ekstra Anettile tõestamaks, et ma kasutan tema kingitud võtmehoidjat siin.

Mmmuaah kõigile :)
Hanna

1. Oh, nii vahva! "Väike prints" on nii tore kingitus. Mulle meeldib su uus hobi - tähevaatlus:)
    kallid!

2. hehe :) jap ma pole veel jõudnud teleskoopi kasutada, aga kindlasti ühel pimedal ööl uurin kõik tähed siin läbi :D Pärast olen tähevaatlusest nii sõltuvuses, et lunin emmelt-issilt ka endale teleskoobi :D:D